Czytanie sztuki teatralnej

bbblbbbr
LMR_Miczurin007fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin014fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin025fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin028fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin034fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin043fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin046fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin053fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin007fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin014fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin025fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin028fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin034fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin043fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin046fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin053fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin007fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin014fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin025fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin028fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin034fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin043fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin046fotPiotrKubic.jpg
LMR_Miczurin053fotPiotrKubic.jpg

Z dzisiejszego czytania sztuki teatralnej „Uprawa roślin południowych metodą Miczurina” autorstwa Weroniki Murek, w przygotowaniu reżyserskim Julii Mark. Teatr Bagatela, Scena na Sarego 7.

Czytanie sztuk teatralnych nie jest czymś naturalnym, raczej bywa nudne, bo sztukę należy oceniać po jej wystawieniu, a nie przeczytaniu. Ale czytania z udziałem publiczności bywają takim pierwszym zetknięciem sztuki z widownią. W pewnej mierze można powiedzieć, że jest to pierwszy, bardzo powierzchowny test spektaklu.